Arild Henrichsen i Epinova

Ett Marketing Automation-system används för att skräddarsy kommunikation via e-post till dina kunder, medlemmar eller användare. Syftet är att automatisera manuellt arbete så mycket som möjligt och nyttja de möjligheter som finns. 

Det är en fördel om du känner till lite om konceptet "Marketing Automation" innan seminariet, så titta gärna på den här korta introduktionsfilmen: "Marketing automation på 3 minuter".

 

På webinariet kommer vi bland annat att berätta om:

  • Fördelarna med ett marketing automation system.
  • För vem och vilka företag passar det för.
  • Stegen i uppstartsprocessen: vem, vad och när.
  • Hur mycket interna resurser behövs.
  • vi kommer också att ha en frågestund i slutet om du har frågor eller vill bolla något med oss. 

Efter seminariet kommer du att ha fått en bättre insikt i vad "Marketing Automation" är, bättre kunna bedöma om det passar för din organisation och råd om vad du ska tänka på om du vill komma igång.

När: Onsdag den 24 juni, kl 8.30-9.15
Var: Webinar via Teams.
Kostnad: Webinariet är gratis.

Registrering

Samtycke