Gå till huvudinnehållet Gå till huvudmenyn

Webinarium – Allt du behöver veta om att uppgradera till Optimizely 12

Med närmare 50 uppgraderingar i ryggen berättar vi hur du lyckas!

Vår erfarenhet är att man ofta drar sig lite för den här typen av insatser, det känns både svårt, dyrt och krångligt. Men, det behöver det inte vara! Låt oss guida dig rätt!

Ett mötesrum med flera glada pesoner vid ett bord

För 2 år sedan genomförde Optimizely en stor uppgradering av sin DXP-plattform till det som idag är version 12 för CMS och version 14 för Commerce. Det var den största förändringen av Optimizely på 10 år med ett byte av hela den underliggande plattformen från Microsoft. 

Vår erfarenhet är att många webbplatser fortfarande ligger kvar på tidigare versioner av Optimizely. Är det då ett problem? Ja, det finns många anledningar att ta tag i den där uppgraderingen du gått och tänkt på ett tag. Några av de främsta är: 

  • Tillgång till ny funktionalitet i Optimizely-plattformen
  • Dramatiskt bättre prestanda  
  • Minskade koldioxid-utsläpp 
  • Ökad produktivitet – time to market 

Om du vill veta mer om vad som är viktigt att tänka på inför en uppgradering och vilka vägval som finns, då ska du anmäla dig till vårt webbinar den 27e mars, kl 8.30-9.15.

Talare:

Linus Ekström, VD för Epinova och OMVP (optimizely most valuable professional). Med sin gedigna erfarenhet och ena foten i produktutveckling och den andra i affärsutveckling - guidar Linus oss genom fördelar, vägval och kostnader. Linus berättar om erfarenheter vi gjort vid uppgraderingar.   

Pontus Renmark, Sales Executive på Epinova. Med sina 20 års erfarenhet av både sälj och leverans av projekt på Optimizelys plattform vet Pontus värdet av att ta hand om kunderna på bästa sätt. Pontus går igenom våra erbjudanden i samband med en uppgradering.