Vi har vunnit pris "Customer Success Partner of the Year"!
Den 16 september gick Optimizelys (tidigare Episerver) stora partnerkonferens Opticon21 av stapeln med över 400 deltagare i Norden och 1500 partners totalt.
Konferensen innehöll olika spår för utvecklare och marknad/sälj och det var både intressanta nyheter, bra sessioner och mycket frågor och interaktivitet.
Eventet toppades ändå med att vi kammade hem det fina priset i klassen "Customer Success Partner of the Year" i Sverige, och vårt systerbolag Epinova Norge vann priset för Europa!
Vi är otroligt glada över priset och stolta över att samarbetet med våra ⭐fantastiska kunder⭐ ger resultat!! 🙌 Vi ser fram emot att göra fler stordåd tillsammans med våra kunder och Optimizely!
Motiveringen
The Customer Success Partner of the Year award recognizes solution partners with the highest quality of implementation and customer service. These partners are experts at helping Optimizely users drive business success and have shown a high level of engagement with clients and a deep understanding of their needs and outcomes.
Vi säger även stort grattis till de av våra branschkollegor som också vann välförtjänta priser!
Vi har också skrivit två bloggposter
Den första är för dig som är kund och den andra är för er som jobbar som utvecklare.
Säljchef Martin Holmberg har skrivit till dig som är kund
Ta del av alla spännande nyheter från Optimizely. Vad är det som är nytt och "Whats in it for me?"
Läs Martins bloggpost
Läs Linus Ekströms sammanställning för utvecklare
Vår VD och tillika OMVP (Optimizely Most Valuable Professional) Linus sammanfattade nyheterna med ett ord "Wow!" - läs hans spaning och reflektion
Läs Linus bloggpost