utvecklare i kontorslandskap

En första version är bara början… proaktiv förvaltning

Det är inte vad vi gör i det inledande projektet som avgör om vi lyckas, utan att vi har en plan för vad som händer efter projektet. Det är därför vi tror på att redan från början etablera ett samarbete och ett arbetssätt som håller över tid, utan överlämningar och omtag. Det är också därför vi tror på en tidig första release så att vi kan hjälpa dig att skapa värde av din webbsatsning så snart som möjligt.

Vi ser stora fördelar hos våra kunder som anammat att arbeta med kontinuerlig utveckling istället för att med några års mellanrum genomföra stora förändringsprojekt.

Vår erfarenhet är dock att det ofta är ett stort fokus på att skapa ekonomiska förutsättningar för att genomföra en ”förstudie” eller ett ”projekt” medan den efterföljande livsviktiga kontinuerliga vidareutvecklingen och förvaltningen lätt glöms bort eller prioriteras ner. vårt råd är att budgetera för kontinuerlig vidareutveckling i linje med er ambitionsnivå.

Få experthjälp

Ett förvaltningsavtal säkerställer att du som kund har tillgång till Epinovas hela expertis och kompetens och att Epinova upprätthåller kompetensen i lösningen.

Vi säkerställer hög kvalitet inte bara i lösningen utan även att vi upprätthåller kompetensen om dig som kund, din organisation, och att vi alltid svarar snabbt och bra på dina frågor och behov. Vi säkerställer också att all källkod och annan dokumentation hanteras på bästa möjliga sätt.

Våra experter hjälper dig med bugfixar, ändringar och vidareutveckling. Vi är tillgängliga med råd, support och utbildning samt tar ansvar för regelbundna statusmöten.

På Epinova har förvaltningen samma höga krav på kompetens och kvalitet som i resten av organisationen. Vi kommunicerar på svenska eller engelska och finns i Sverige.

Skalbar tjänst

Vår förvaltning är en skalbar tjänst som gör det möjligt för våra kunder att anpassa och hitta en nivå som passar deras unika behov.

  • Beredskap / resurstillgång - Våra experter finns tillgängliga för applikationssupport på olika nivåer för incidenter, och möjlighet till förbeställd beredskap.
  • Analys / QA - En fördjupad analys och QA av lösningen där vi tittar på lösningens delar och lägger grunden för vidareutveckling och optimering.
  • Garanterad svarstid - Reglerar den maximala tiden från en begäran om hjälp rapporteras till Epinova, till att vi har kontaktat och / eller påbörjat begärt arbete.
  • Incidenthantering utifrån SLA:er.
  • Webbaserat supportsystem, utvecklingsmiljö och källkodshantering
  • Förvaltningsledning och regelbundna förvaltningsmöten

Brett utbud av tilläggstjänster

  • Optimering - Prestanda, trafikanalys, innehållsanalys och A/B-testning av din lösning.
  • Strategisk rådgivning - Digital strategi, Governance, innehållsstrategi eller förstudier.
  • Kurser / utbildning - interna och / eller skräddarsydda kurser i din lösning och utifrån dina behov.
  • SEO - Råd och hjälp vid planering och implementering av SEO (sökmotoroptimering) både i design och utveckling, vi hjälper dig med synlighet och SEO-analys.
  • Experttjänster - Så som teknisk audit, kodgranskning, lösningsarkitetur, personalisering och Marketing Autamation.

Får du inte den hjälp du behöver?

Känner du att du hamnar långt ner i prio-listan? Hos oss är du alltid viktig - hur stor eller liten kund du än är! Vi hjälper dig gärna med support och vidareutveckling av din webbplats. Kontakta oss så pratar vi om hur vi bäst kan hjälpa dig!

Linus Ekström

Linus Ekström CEO | Arkitekt & EMVP (OMVP) Episerver/Optimizely Most Valued Professional

Martin Holmberg

Martin Holmberg Chief Sales Officer | Försäljningschef